wtorek, 15 stycznia 2013

Parę słów

Mam na imię Sylwia z wykształcenia jestem technikiem żywienia. Gotowanie nie jest moją pasją czy hobby  gotuje rzadko-kiedy muszę, albo przyjdzie mi na to ochota.
Jestem kobietą pracującą :) (a przynajmniej udaję, że pracuje :P) oczywiście nie w swoim zawodzie.
Postaram się zamieszczać jak najczęściej posty z przepisami (bo tym się będę tu zajmować). Nie twierdzę, że wszystkie umieszczone przepisy będą moje. Część podpatrzona u kogoś, część z książek, ale za to wszystkie przeze mnie sprawdzone i nie rzadko zmodyfikowane. Od czasu do czasu umieszczę też poradę jak zadbać o dom. 
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)

2 komentarze:

  1. jak zawsze piekna i pieknie powiedziane :)
    obys nie stracila zapalu i zawsze ze mna byla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tobą zawsze bo w końcu nie wiele jest osób które rozumieją mnie tak jak ty :)

      Usuń